Jump to navigation
Dimecres 24 d'abril, 11h
Dimecres 24 d'abril, 18h
Dimecres 24 d'abril, 19h
De l'11 al 25 d'abril
Dijous 25 d'abril, 19h
Del 29 de febrer al 25 d'abril
Divendres 26 d'abril
Mes d'abril
Els entorns actuals, marcats per una elevada competència, les empreses i qualsevol tipologia de negoci, necessiten d’un treball constant i continuat, si volen afrontar els nous reptes de manera més eficaç. En general, cada vegada es fa més necessari, que qualsevol negoci disposi d’un pla de treball concret amb uns objectius específics a assolir, una estratègia de màrqueting clara, i unes accions que els permetin millorar la seva projecció comercial.
Adreçat a: Persones emprenedores i petites i mitjanes empreses amb independència del sector.
Contingut: - Quines són les lleis comercials actuals que regeixen les relacions amb els consumidors? - Quines tendències en màrqueting ens cal per millorar la nostra proposta de valor comercial? - Quines eines es poden utilitzar per millorar l’enfocament comercial i de màrqueting d’un negoci? - Com fer un anàlisi intern i extern de la meva empresa que ens permeti determinar quins són els nostres trets distintius i els factors clau d’èxit - Quines eines de promoció i difusió podem utilitzar per projectar la nostra marca i fidelitzar la clientela?
Dates: 8 i 10 de novembre de 2016 de 10h a 13h.
Inscripcions: Enviar el formulari d’inscripció a: cedem@ajmanresa.cat Tel. 93 878 76 25.
Més informació aquí.