Jump to navigation
La marca suposa que suposa la culminació de dos anys de feina apostant pel turisme com a principal eix generador d’economia. D'aquesta manera, L’Arboç Turístic englobarà les activitats que durant l’any es realitzen per a promocionar el municipi, com ara la Fira Modernista, l’Enramada, les Rutes Modernistes, la Festa Major o la Fira de Santa Llúcia del desembre.
Junt amb la marca també s’estrena una web (www.larbocturistic.cat) i un logo on hi figura la imatge del rosetó de l’Església de Sant Julià. Coincidint amb la seva presentació també s’ha donat a conèixer un vídeo promocional del municipi realitzat per Xavier Mitjans, el qual s’ha presentat als 23ens Premis Jordi Cartanyà de la Diputació de Tarragona.
El regidor de Turisme de l'Ajuntament de l'Arboç, Alfons Ribas, ha recordat el "potencial que té l’Arboç gràcies als seus edificis modernistes o a La Giralda" i ha avançat que, com a objectius a curt plaç, es vol vincular l’Arboç Turístic amb la marca Costa Daurada Interior i amb l’Enoturisme, i alhora crear complicitats amb altres pobles dels voltants.