Jump to navigation
L'exposició 'Només d’anada' de l'artista italià Piero Sacchetto, que es va poder veure al MhiC del 25 de gener al 30 de juny de 2020, arriba ara al museu de l’Espluga de Francolí.
Les obres del pintor, filòsof de l’educació i pedagog Piero Sacchetto tracten el fet migratori a partir de les arts i la seva obra visual neix del fort impacte que li va causar la lectura del llibre 'Solo Andata' (2014) d’Erri De Luca: un recopilatori de la poesia de l’autor on reflexiona sobre el viatge i la migració.
L’any 2017 presenta l’exposició amb el mateix títol que el llibre d’Erri de Luca, en què hi expressa les seves reflexions sobre la geografia, el viatge, la vida i la mort a partir de formes, colors, capes de materials sobreposades, espais plens i espais buits… Dit d’altra manera, a partir del llenguatge de la pintura, colors i materials es combinen entre ells per intentar copsar aspectes sempre presents en el fets migratoris.
La mostra és una coproducció del Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla i el Museu d’Història de la Immigració de Catalunya, a Sant Adrià del Besòs.
De dimarts a dissabte: de 10:30 a 18:30h Diumenges i festius: de 10:30 a 14h
Divendres 18 de setembre, 19:30h Accés gratuït a la inauguració, però cal reservar entrada online o al telèfon 977 870 576
Eulàlia Bosch
3€
Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla
Web Museu de la Vida Rural Facebook Museu de la Vida Rural
Del 2 de març al 16 d'abril
Del 3 de febrer al 28 de març
Del 4 al 25 de març
Del 6 al 13 de març
Del 2 al 16 de març
Del 17 de febrer al 14 de març
Del 5 de març al 10 d'abril
Del 5 de novembre al 5 d'abril de 2021