Las muchas

Dansa moderna i contemporània
El cos en el temps. 'Las Muchas' parla de la fragilitat, d’aquella que té a veure amb l’edat, amb els cossos que ja no pertanyen al corpus d’allò social, que ja deixen d’estar en el mercat oficial, però més vius que mai i sobretot més lliures: cossos que respiren, pesen, ballen, sedueixen, es mouen i es posicionen d’una altra manera. Deixar-se escoltar i deixar-se travessar per les experiències viscudes: físiques, emocionals, accidentals, polítiques, de cobriment i de compromís.
La professional de la dansa, Maria Antònia Oliver, celebra la maduresa femenina en aquest espectacle amb la col•laboració del Grup de Teatre Jubil del Casal Municipal de la Gent Gran de Lloret.
Després de l’espectacle, xerrada postfunció a càrrec de l’Associació de Dones L’Aurora.
Preu: 12€
Durada: 45 minuts
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.