Jump to navigation
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 20:30h
Diumenge 21 de desembre, 18h
Del 12 al 21 de desembre
Dimecres 24 de desembre, 02h
Dijous 25 de desembre, 20h
L'Alternativa de la Bisbal d'Empordà ens porta un doble concert dels bons. Els primers a sortir a l'escenari seran Maria Arnal i Marcel Bagés (21h) amb la seva particular visió de la música tradicional. En segon lloc tindrem el plat fort amb el concert de Joan Miquel Oliver (21:45h)
Joan Miquel Oliver presenta el seu darrer treball en solitari, el tercer des que el grup mallorquí Antònia Font es va dissoldre. Amb tot, 'Pegasus' compta amb la meitat de la banda, ja que pel repertori del seu preciós imaginari poètic l'acompanyen tant en Jaume Manresa -Teclats-, com en Xarli Oliver -Bateria-.
Maria Arnal i Marcel Bagés ens presenten músiques de tradició oral de la península Ibèrica, extretes d'arxius i fonoteques digitalitzades, i alguns temes propis. Cants de batre, cants de treball, fandangos o nanes. Canals i línies entre aquestes cançons tradicionals amb la veu de la Maria Arnal i la gràcia distorsionada de la guitarra elèctrica del Marcel Bagés.