Concert Correllengua: Antídot + Girasol

Amb el lema ‘Castanya a la carbassa’ es presenta el Correllengua 2014 a Tàrrega, organitzat des d’AGENTA (Agrupació d’Entitats Targarines) que agrupa més de 50 entitats de la ciutat i on la Comissió Correllengua ha organitzat un seguit d’activitats per promoure l’ús de la llengua i la cultura popular de les terres de parla catalana. Clica aquí per descobrir el PROGRAMA D'ACTIVITATS!
El tret de sortida d’aquest Correllengua és el concert de Castanyada, i que comptarà amb la presència de la banda revelació d’ska de Girona, ANTÍDOT. Acte seguit, continuarà la festa la mítica orquestra GIRASOL i clourà la nit DJ MYSTERI. Abans però a les 23:30h. Xerrabars amb Diga'ls-hi Inquiets
L’entrada és gratuïta.
Més informació a Agenta Tàrrega
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.