Terrassa Música Moderna

El concert de dissabte és d'aquells que sorpren que vinguin de la programació de l'Ajuntament d'una ciutat. Tant Dulce Pájara de Juventud com Jupiter Lion formen part del circuit de música independent, un estil de música que sí, cada dia guanya més adeptes, però que segueix lluny de les programacions oficials.
Dulce Pájara de Juventud són una banda del Baix Llobregat que aposta per les cançons èpiques i psicodèliques a parts iguals. Amb equilibri entre la veu i la instrumentació, les composicions són enganxoses i emocionants. Per la seva banda, Jupiter Lion venen directament des d'Alemanya per portar-nos aquella sensació del viatge per carretera, entre el mantra i allò psicodèlic.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.