Jump to navigation
Dissabte 24 de gener
Dies 23 i 24 de gener, 20h
Dissabte 24 de gener, 21:30h
Diumenge 25 de gener, 17:30h
Dissabte 25 de gener, 18h
Diumenge 25 de gener, 18h
Del 24 al 26 de gener
Divendres 30 de gener, 20h
Teatre 'Entre polièster' de la companyia Atzucac, on ofereixen una escenificació de la paradoxa que ens envolta, que desprèn aquell humor intel·ligent que sap trobar sempre tresors en la subtilesa del dia a dia.
La Dolça i la Clàudia examinen amb cura el món que les envolta i allò que veuen les desafia a un joc amarat de sorpresa. A vegades ens ofereixen l’absurditat de veure el final de qui no s’ha sabut abstreure de la força xucladora d’un món virtual. O bé ens escenifiquen el joc del fora i del dins en una ciutat que, més enllà del balcó emparat per flors boniques, ensenya la seva hostilitat. Canten la natura de colors que atreu la vida animada: quina enveja! I fan divertit l’avorriment.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Dramatúrgia, interpretació i direcció: Dolça Alcanyís i Clàudia Vicens Veu en off: Martí Segura Disseny d’il·luminació: Noelia Jiménez Disseny sonor: Pau Iribarne Espai escènic i vestuari: Dolça Alcanyís i Clàudia Vicens Composició musical i guitarra: Ismael Alcanyís
Web Escenaris Web Sala La Planeta