Espectacle familiar 'Els ocells ho fan, les balenes i les puces també', de la Companyia Obskené

Espectacle familiar 'Els ocells ho fan, les balenes i les puces també' a càrrec de la Companyia Obskené, una obra que, inspirada en el llibre 'La vida amorosa dels animals' (editorial Takatuka) de la pedagoga Katharina von der Gatheni i la il·lustradora Anke Kuh, mostra com, dins el món animal, en qüestió de relacions i criança existeixen tantes variacions com puguem imaginar.
Edat recomanada: a partir de 8 anys
Primera sessió: 12h
Segona sessió: 17h
Sabies que les cuques de llum brillen per seduir? I que els dromedaris es tiren pets per lligar? I que les tortugues seran femella o mascle segons la temperatura del lloc on neixin?
Ens hem trobat un grup d'amigues per explorar i descobrir la sexualitat dels animals. El tema no només ens ha fascinat sinó que també ens ha permès parlar de la nostra sexualitat, de les nostres maneres d'estimar i dels nostres desitjos.
A 'Els ocells ho fan, i les balenes i les puces també' compartim aquests descobriments mentre projectem un món imaginari, sostenible, nou i diferent.
5€ anticipada | 7€ taquilla
Comprar entrada aquí (enllaç)
T tela Banyoles
Ajuntament de Banyoles
Web Cultura Banyoles
Web T tela Banyoles
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.