Pedro Pardo i Albert Galceran

Cicle 'Divertimento, la música explicada' a càrrec de Pedro Pardo, compositor, director i pianista, i Albert Galceran, periodista i divulgador musical, on proposen un recorregut per la història de la música que emocionarà en descobrir l'impuls creatiu de genis com Bach, Mozart, Beethoven, Chopin o Wagner, entre d'altres.
Una conferència, un concert, una projecció comentada. En definitiva, una experiència divulgativa, rigorosa i divertida, apta per a tots els melòmans, tant els que ho són de tota la vida com els que volen descobrir el fascinant món de la música clàssica.
Dilluns 23 de setembre:
18:30h | 'L'imperi de les perruques. El geni de Mozart'
Dilluns 30 de setembre:
18:30h | 'Liberté, égalité, fraternité. Beethoven i la revolució'
Dilluns 7 d'octubre:
18:30h | 'Bel canto. De Chopin a Maria Callas'
Dilluns 14 d'octubre:
18:30h | 'Amor. El motor de la creació. De Brahms a Wagner'
>> Consulta'n els detalls aquí (enllaç)
Comprar entrada o abonament aquí (enllaç)
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.