Jump to navigation
Dimecres 18 de febrer, 20:30h
Dijous 19 de febrer, 20h
Divendres 20 de febrer, 19h
Divendres 20 de febrer, 20h
Dissabte 21 de febrer, 20h
En el marc del cicle Notes al Parc, concert d'Anna Urpina, on presenta el seu segon treball 'Les Chants des Muses', enregistrat a l'Auditori de Girona i que aquest proper setembre veurà la llum. Un nou treball dedicat exclusivament a dones compositores de l'època del Barroc.
Un treball on Urpina recupera la música, la història i les vivències de les nostres compositores avantpassades. Un homenatge a aquelles dones valentes que van decidir expressar les seves idees, els seus ideals i els seus sentiments a través de la música, però que malauradament per les circumstàncies històriques i socials, moltes no van aconseguir que la seva música fos escoltada o publicada.
Entrada gratuïta amb reserva obligatòria fent clic aquí (enllaç). Cal fer un dipòsit de 2€ que es retornarà automàticament a totes les persones assistents.
Anna Urpina: violí barroc Nicola Brovelli: violoncel barroc Joan Seguí: clavicèmbal
Ajuntament de Girona
Web Auditori de Girona Web Ajuntament de Girona