Jump to navigation
Dissabte 11 d'abril, 17h
Dissabte 11 d'abril, 18h
Dissabte 11 d'abril, 11:30h
Dissabte 11 d'abril, 20h
Dissabte 11 d'abril, 20:30h
Dissabte 11 d'abril, 17:30h i 20h
Dies 10 i 11 d'abril
Dies 11 i 12 d'abril
Teatre 'Cau', la nova producció de la companyia Ponten Pie on, a través d'una posada en escena immersiva i carregada de simbolisme, transportaran al públic a un indret boscós, on un pare s'enfronta a les conseqüències dels seus actes.
Amb una dramatúrgia que fusiona el llenguatge corporal i el teatre visual, l'espectacle explora el penediment, la pèrdua de la innocència i la fragilitat dels vincles amb la infància.
Entre miratges i viatges interiors, 'Cau' qüestiona què significa caure i quina possibilitat tenim de reconstrucció emocional enmig de la devastació per trobar un cau on refugiar-se, en una experiència que connecta amb emocions profundes i ens interpel·la sobre com preservar els espais d'imaginació i llibertat que sustenten als nostres infants.
Durada: 50 minuts
Comprar entrada aquí (enllaç)
Idea original i direcció: Sergi Ots Creació i dramatúrgia: Mariona Moya Dramatúrgia: Eu Manzanares Construcció d'escenografia: Carles Piera Moviment: Olga Cobos Vestuari: Marcel Bofill i Nahoko Maeshima Música original: Eslàstica
Ajuntament de Celrà
Web Ajuntament de Celrà Web Celrà Cultura