Wabi Sabi

Espectacle familiar dins de la programació regular de l'Ateneu de Celrà.
Quantes històries queden rebregades dintre dels papers que els dibuixants, escriptors, poetes, nens, nenes i persones de totes mides llencen a la paperera? Què hagués passat si en comptes de depreciar-les les haguessin deixat créixer? Dibuixos a mig fer, frases inacabades, històries que comencen una i mil vegades sense arribar mai a bon port. Hem descobert que aquestes històries es queden dormides dins dels papers esperant que potser algú les vingui a rescatar….a vegades aconsegueixen escapar-se i se’n van volant en busca d’un cap que els hi deixi un lloc. Històries, embolicades, trencades, rebregades… Històries de paper… Les deixem sortir?
Amb la idea com a punt de partida, de descobrir les històries amagades que surten de dins d’un element tan simple com és el paper, aquest espectacle vol explicar a través de la dansa, el video, la màgia i l’humor, (trets molt representatius del nostre treball), la història de 2 personatges inacabats, imperfectes, que aconsegueixen sortir del seu embolcall de paper on algú els ha deixat oblidats, i és dediquen a alliberar totes les històries rebregades i llençades que van trobant, per jugar amb elles i dóna’ls-hi nova vida, buscant-li noves possibilitats.
4 - 6 €
Compra d'entrades
Idea i direcció: Claudia Moreso
Creació i interpretació: Sarah Anglada - Sara Pons
Il·luminació: Roger Guinot
Escenografia i atrezzo: Miquel Ruiz
Vestuari: Claudia Moreso
Producció: Rosa Pino
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.