Jump to navigation
Dimecres 25 de febrer, 19h
Dimecres 25 de febrer, 20h
Divendres 27 de febrer, 20h
Dissabte 28 de febrer, 18h
Dissabte 28 de febrer, 19h
Dissabte 28 de febrer, 20h
Mes de febrer
Concert 'Britten & Vivaldi', a càrrec de Forma Antiqva, sota el lideratge d’Aarón Zapico, un dels grups d’interpretació amb instruments originals de referència en el panorama musical.
Aquesta vegada presenten un programa eclèctic amb la sorpresa que suposarà escoltar, amb instruments històrics, la 'Simple Symphony' de Britten, amb la seva colpidora Sarabande que conté tot un univers d’emocions i sentiments.
Vivaldi: Concert per a cordes en sol major “Alla Rustica”, RV 151 Vivaldi: Trio Sonata en do major, RV 82 Vivaldi: Concert per a cordes en do major, RV 113 Britten: Simple Symphony, op. 4 Vivaldi: Concert per a cordes en sol menor, RV 156 Vivaldi: Trio Sonata en sol menor, RV 85 Vivaldi: Concert per a cordes en re major, RV 124 Vivaldi: Simfonia en sol major, RV 149 Vivaldi: Concert per a cordes en fa major, RV 141
42 | 37 | 30 | 16€ (compra aquí)
Forma Antiqva Aarón Zapico, director
Web Forma Antiqva Web Auditori de Girona