Jump to navigation
Dijous 18 de desembre, 19h
Del 16 de setembre al 18 de desembre
Del 9 d'octubre al 19 de desembre
Del 10 d'abril al 20 de desembre
Del 15 de novembre al 21 de desembre
Del 17 de maig al 31 de desembre
Del 24 de gener al 31 de desembre
Exposició de llarga durada
Exposició que recupera uns espais on la vida transcorria entre ombres mentre es vivien grans il·lusions. Uns espais, almenys la major part d’ells, avui desapareguts i en els quals, els que hi assistien assíduament, grans i petits, en guarden alguns dels seus millors records.
El cine, alhora espectacle, art i comunicació, és capaç de representar tant escenaris de la vida quotidiana com de generar mons de fantasia o de terror. Les seves imatges i guions han marcat sis generacions d’ebrencs, des de que fa 120 anys es van estrenar les primeres projeccions a Tortosa fins a l’actualitat amb els multicinemes d’Amposta i Roquetes o les sales del Circuit Escarceller a la Terra Alta i la Ribera d’Ebre.
L’exposició convida al visitant a reviure com el cine ha esdevingut una de les principals manifestacions dels canvis culturals que s’han produït al segle XX a les Terres de l’Ebre, i a compartir i recordar la sociabiltiat i les emocions que el cine ha despertat en tots nosaltres.
*Inauguració: Divendres 9 de juny, a les 19h
Horari: Dimarts a divendres, de 10 a 13h Dissabtes, de 17 a 19:30h Diumenges i festius, d'11 a 13:30h
Més informació: Web Museu de Tortosa