Jump to navigation
Del 19 de desembre al 31 de gener
Del 21 de desembre al 2 de febrer
Del 15 de novembre al febrer (2026)
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Del 21 de novembre al 15 de febrer
Del 17 de gener al 22 de febrer
Del 9 d'octubre al 22 de febrer (2026)
Del 29 de gener al 4 de març
En el marc del cicle 'Cinema al Pati', projecció d'una recopilació dels curtmetratges de Lois Patiño més recents al voltant de la idea de la memòria del paisatge, presentats pel director i Frederic Montornés, comissari i crític.
Curtmetratges que es presentaran: - 'Noite sem distancia' (23'') - 'Estratos de la imagen' (6'30'') - 'Montaña en Sombra' (14'').
Lois Patiño: Artista de gran recorregut internacional, los seus vídeos i instal·lacions s’han pogut vere tant en centres d'art o galeries (San Martín Buenos Aires, Konstnarshuset Estocolm, Rocío Santacruz Barcelona o la galeria Copperfield de Londres), així com festivals de cinema (Jeonju IFF de Corea del Sud, la Bienal de Cine Español de Annecy, el SEFF de Sevilla, REC de Tarragona o el D'A - Festival Internacional de Cinema d'Autor de Barcelona). Patiño va guanyar el Premi al Millor Director Emergent amb "Costa da Morte" al Festival de Locarno el 2013.
Més informació: www.lopati.catwww.loispatino.comwww.hamacaonline.net