Conferència 'L'experiència de la submissió lingüística', amb Ferran Suay


De l’11 de gener al 28 de juny
En el marc del cicle sobre sociolingüística a les Terres de l'Ebre 'Llengua, societat i poder', conferència 'L'experiència de la sumissió lingüística', a càrrec de Ferran Suay i Lerma, de la Facultat de Psicologia de la Universitat de València (UV), responsable de les iniciatives de normalització lingüística d’Acció Cultural del País Valencià i impulsor dels Tallers per la Llengua (que promouen l’assertivitat lingüística).
Més informació:
www.omnium.cat
*Organitza: Òmnium Cultural Terres de l'Ebre, Consorci per la Normalització Lingüística, Antena Cultural de la URV Campus Terres de l'Ebre i Som Escola.