Jump to navigation
Del 19 de novembre al 8 de febrer (2026)
Dijous 12 de febrer, 18:30h
Del 12 de desembre al 15 de febrer (2926)
Del 27 de setembre al 15 de febrer (2025)
Del 21 de novembre al 15 de febrer
Dilluns 16 de febrer, 18:00h
Del 29 de gener al 16 de febrer
Dimecres 18 de febrer, 18:00h
Primera edició del festival de cinema especialitzat en pel·lícules que difonen i promocionen destinacions turístiques (públiques i privades) d’arreu del planeta, amb una clara vocació internacional.
Amb una secció molt potent de documentals que posin el focus en l’experiència del viatge i el respecte al medi ambient, i una altra de comunicació corporativa, pensada per difondre accions i projectes impulsats per fundacions, ONG’s, associacions o empreses compromeses en el desenvolupament sostenible, el manteniment de l’entorn natural, el paisatge i la biodiversitat. Així com per aquells treballs cinematogràfics que més enllà del viatge i del plaer per viatjar mostrin també la relació harmònica de l’home amb el paisatge i amb l’entorn natural.
És el primer festival especialitzat en aquesta temàtica que s’organitza a Catalunya i l’Estat espanyol i naix amb el partenariat d’ART e TUR, Festival Internacional de Cinema Turístic de Portugal. La voluntat és posar el focus en films que difonguin destinacions i allotjaments especialitzats en turisme de natura i familiar i a l’hora promocionin valors com el desenvolupament sostenible i el respecte amb el medi ambient.
Programa Complet (Enllaç)
Projeccions de pel·lícules: Entrada gratuïta
Més informació: Web Festival Terres Catalunya