Activa't
,
2015
Dissabte 7 de març, matí
Llar de Jubilats

IV Jornades per la Pau

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

Cicle de conferències 'Catalans a la II Guerra Mundial', 2025, Catalans a la II Guerra Mundial,

Foto: 

Cedida
Móra d'Ebre, Ulldecona, Móra la Nova, Santa Bàrbara, Flix, La Sénia, Benifallet

Cicle de conferències 'Catalans a la II Guerra Mundial'

Del 13 de març al 16 de maig

Quarta edició de les Jornades per la Pau Federico Mayor Zaragoza sota el títol ‘Les dones, constructores de pau’.

Programa:
9:40h - Recollida de material.
9:45h - Benvinguda amb Eduard Falcó Masdeu, Francesc Arasa Pascual, alcalde de l’Ampolla i Ernest Plans Colomé, coordinador de les jornades.
10:00h - Des de l'espai Càtedra Unesco de Filosofia per la Pau de la Universitat Jaume I de Castelló: conferència ‘La pau serà feminista o no serà’ a càrrec de Laura Castillo Mateo.
10:45h - Pausa / cafè.
11:15h - Des de l'espai Institut Català Internacional per la Pau, conferència ‘Mujeres en pie de paz’ a càrrec de la Dra. Carmen Magallón Portolés.
12:00h - Taula ‘Diferents vivències, un mateix objectiu’ amb Rita Marzoa periodista, Montse Cervera de Dones x dones i Viqui Molins, monja teresiana i activista del Raval.
13:00h - Taula rodona amb tots els participants.
13:45h - Comiat. 

Inscripcions fins al 5 de març al Centre Cívic de 10 a 13 i de 17 a 20h.
 977 460 216

Més informació:
Pàgina Facebook

   

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1
  • imatge de control 1per1