Ca Don Joan - Vinebre

En el marc de les VIII Jornades de Patrimoni de la Ribera d'Ebre, visita guiada a Vinebre, a càrrec de l'estudiós en història Josep M. Pros Tarragó, que ens portarà pels carrers del nucli antic seguint el rastre de les tres cultures (jueva, cristiana i àrab) que van conviure al municipi fins a les seves expulsions.
També hi trobarem diferents marques de riuades i recordarem la nefasta figura del Barbut de Vinebre a la Plaça del Rei, on va acabar la seva vida de malifetes, mort pels Mossos d'Esquadra i lligat en una creu aspada recolzada a la façana de l'església. Visitarem Ca Don Joan i la casa natal de Sant Enric d'Ossó i Cervelló, que es conserva exactament igual com era al segle XIX.
També podrem contemplar el col·legi de les Teresianes, que Gaudí va encomanar de dur a terme al seu deixeble Bernardí Martorell, i es farà també un tastet de vins de Vinebre.
Més informació:
associaciolacana@gmail.com
Telèfon: 654 651 966
associaciolacana.blogspot.com
*Organitza: Associació La Cana
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.