Microvi

Tast de Sumolls al Claustre del Monestir romànic de Sant Sebastià dels Gorgs amb la participació dels principals cellers productors de vins amb Sumoll del país. El tast serà una immersió a la varietat amb la participació de Josep Pelegrín, millor somelier d’Espanya 2016 i de Catalunya 2015 i 2014.
Cellers participants: Bodegues Puig Gros, Can Ràfols dels Caus, Caves Artium, Celler la Salada, Clos Lentiscus, Costador, Esteve i Gibert, Finca Parera, Heretat Montrubí, Jané Ventura, L’Apical, Mas Bertran, Mas dels Clavers – Can Gallego, Masia de la Roqua, Còsmic, Serralada de la Marina, Sicus, Soler Gibert, Vins de Foresta, Vins Grau, Vinyes de l’Alba, Vinyes Singulars.
Preu: 10 euros.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.