Jump to navigation
Dies 5 i 6 de desembre
Dissabte 6 de desembre, 21h
Del 17 d'octubre al 6 de desembre
Del 30 d'agost al 7 de desembre
Del 23 de novembre al 8 de desembre
Del 22 de gener al 10 de desembre
Dijous 11 de desembre, 20h
Divendres 12 de desembre, 19h
Ray Gelato manté viva la tradició dels grans showman del jazz dels anys 40 i 50. Les seves interpretacions d’arranjaments originals sobre composicions de la gran era del swing han marcat un abans i un després en la concepció actual d’aquest estil clàssic.
El so ampli del seu saxo tenor, unit al seu estil com a cantant, i la seva condició de showman, fan d’aquest músic un dels principals referents de la música swing en els nostres dies.
Intèrprets: Ray Gelato, veu i saxo tenor; Gunther Kurmayr, piano; Ivan Kovacevic, contrabaix i Martí Elias, bateria
Preu: 13€ | 10€
Descomptes: alumnes de l’Escola Municipal de Música Pau Casals, socis de l’Associació Musical Pau Casals, socis dels Amics de l’Orgue, Carnet Jove, socis del TresC, membres de l’Associació de Músics del Baix Penedès, carnet de les biblioteques del SLPC del Baix Penedès i Carnet Únic.
Entrades: Anticipades online | Regidoria de Cultura (la Rambla, 24, tel. 977 66 56 84), de dilluns a divendres de 10h a 14h. També a la taquilla, una hora abans de la representació, sempre i quan l’aforament així ho permeti.
Més informació
http://temporada.cat