Jump to navigation
Del 15 al 19 de desembre
Divendres 19 de desembre, 20h
Divendres 19 de desembre, 21h
Dissabte 20 de desembre, 17h
Dissabte 20 de desembre
Dissabte 20 de desembre, 19h
Dissabte 20 de desembre, 20h
Quarta edició d'aquest singular concert, que se celebra cada dos anys al cor del Montsec, en un ambient de misteri, de bellesa i d’espiritualitat. Sota la direcció de Xavier Baulies, la Coral Polifònica de Tremp canta sobre un suport pla de fusta, amb un vestuari completament blanc i llums led per provocar un focus d’atenció visual compatible amb les parets de la cova.
El concert amb el subtítol: ‘Amb copes d'aigua': música a capella de l'esperit i de l'ànima des del fons de la terra, és una selecció de música coral, principalment dels segles XX i XXI, amb obres de compositors com Ola Gjeilo, Eriks Esenvalds, Morten Lauridssen, Monica Aslund i Leonard Cohen entre altres, enllaçada amb un fil conductor de contingut espiritual. Durant el concert s'utilitzaran copes d'aigua afinades en 6 tons diferents.
Un programa pensat per a transportar l’audiència cap a una experiència musical única en aquest auditori natural d’acústica excel·lent que és la Cova Negra, amb cabuda per a més de 700 persones, i que fa 3.500 anys, en l’Edat del Bronze, havia estat santuari i necròpoli d’incineració i dipòsit d’urnes.
Coral Polifònica de Tremp i la Camerata Sant Cugat
Web Consell Comarcal del Pallars Jussà