Jump to navigation
Del 27 de març al 5 d'abril
Dies 4 i 5 d'abril
Del 28 de març al 6 d'abril
Dies 4 i 9 d'abril
Divendres 10 d'abril, 18h
Dissabte 11 d'abril, 12h
També et pot interessar
Celebració de les Festes de Tardor de Platja d'Aro, amb la tradicional Castanyada popular, oberta a tothom, on petits i grans gaudiran de moltes activitats.
Dissabte 28 d'octubreCastell d'Aro - Plaça Poeta Sitjar 16:00h | Castanyada popular i visita de la castanyera 16:30h | Espectacle de màgia amb Raúls el Mag 18:30h | Concert de ‘gòspel a càrrec de Gospel d’Aro
Dimarts 31 d'octubrePlatja d'Aro - Plaça dels Estanys 16:00h | Castanyada popular De 16 a 19h | Tallers i paradetes de les entitats de la vila 17:30h | Exhibició de Twirling 18:00h | Espectacle infantil ‘Ambauka’ de Peti qui peti De 19 a 22h | Túnel del terror (1€) *Servei de bar tota la tarda
Associació de la Gent Gran de la Vall d'Aro, Comissió de Festes de Tardor, Casino Castellarenc, Associació del Pessebre Vivent i Amics de S'Agaró Sant Pol, Federació de Colles de Carnaval i Comissió de Festes de Tardor.
Ajuntament de Castell d'Aro - Platja d'Aro - S'Agaró
Web Ajuntament de Castell d'Aro - Platja d'Aro - S'Agaró