Jump to navigation
Dies 4 i 9 d'abril
Divendres 10 d'abril, 18h
Dissabte 11 d'abril, 12h
Dissabte 11 d'abril, 18h
Diumenge 12 d'abril, 17h
Dijous 16 d'abril, 18h
Dissabte 18 d'abril, 11:30h
També et pot interessar
En el marc de les Festes de Nadal a Castell d'Aro, Platja d'Aro i S'Agaró, gran Cavalcada dels Reis Mags d'Orient a Castell d'Aro.
> Recorregut: Inici: Av. de la Platja - Cloenda: Sala Polivalent
*Obertura de la Sala Polivalent: 20:30h *En cas de pluja tota l’activitat es traslladarà al Palau d’Esports i Congressos.
Els Reis de d’Orient són, segons el Nou Testament, uns mags que guiats per un estel van portar regals a Jesús: or, encens i mirra. L’evangeli de Mateu (l’únic llibre de la Bíblia que en parla) no especifica quants eren, només diu que eren mags (en algunes traduccions en diu savis) i que venien d’orient. Amb el temps, aquests mags van passar a ser tres astròlegs i després reis, que fins hi tot tenen nom: Melcior, Gaspar i Baltasar, que es consideren originaris d’Europa, Àsia i Àfrica, respectivament.
Assistència lliure i gratuïta
Ajuntament de Platja d'Aro
Web Platja d'Aro