Jump to navigation
Dissabte 28 de febrer
Diumenge 1 de març, 12h
Diumenge 8 de març, 14h
Dissabte 14 de març
Del 12 al 22 de març
Del 13 al 22 de març
Del 16 de gener al 29 de març
Dies 23 i 24 de maig
Nova edició de les Jornades Gastronòmiques Cuina del bacallà i el peixopalo, que enguany comptarà amb la participació de 8 establiments del municipi que oferiran menús i degustacions elaborades amb el bacallà com a protagonista.
> Establiments participants: Bar Casa Irla | Cau del Pescador | El Tinglado | Euro del Mercat | La Pansa | La Proa | Les Dunes - Hotel Barcarola | Terra – Hotel Alàbriga
> Consulta els menús que ofereixen aquí (enllaç)
En arribar la Quaresma, s'incorpora a les nostres taules el bacallà, un aliment molt important durant segles, que ho continua essent a l'actualitat.
A través del port de Sant Feliu de Guíxols, es va introduir en aquesta zona el peixopalo (bacallà sec). Aquest aliment va ser molt apreciat per mariners i tapers durant el segle XIX. Així, va ser ràpidament assimilat a la dieta de la nostra ciutat i, alhora va lligar com cap altre producte la gastronomia del nostre mar i de la nostra terra.
Avui, recuperat i reinterpretat dins les nostres cuines, torna a la taula amb tot el sabor d'un plat de tota la vida, que ens desperta els sentits
Entre 22€ i 48€
Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Web Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols Web Visit Guíxols