Jump to navigation
Del 17 al 19 d'abril
Del 15 de juliol al 26 d'abril
Mes d'abril
Del 20 de febrer al 3 de maig
Del 22 de de gener al 10 de maig
Del 13 de març al 16 de maig
Del 10 d'abril al 24 de maig
Exposició d'Enric Iglesias, on fa un homenatge a tota la gent de la mar de Calella de Palafrugell amb la representació artística de les espècies marítimes.
El mateix autor esmenta que: "el passat mes d'octubre, vaig entrar en aquest petit tresor (Sa Perola). Va ser tot un descobriment per a mi. Em vaig imaginar aquella gent fent bullir les xarxes amb el suc de les escorces del pi... i la inspiració va ser instantània. El meu cap no parava de veure imatges de peixos i tremalls de pesca."
L'edifici de Sa Perola, construït el segle XVIII, és l'antic tenyidor de xarxes del Gremi de Pescadors de Sant Pere. Amb el pou, el perol on fer bullir l'escorça de pi, els pouets on es tenyien les xarxes i les canalitzacions que permetien realitzar el procés, és un testimoni del passat de Calella amb un gran valor des del punt de vista etnològic, social i cultural.
Dimecres 20 de març, a les 18h
Ajuntament de Palafrugell
Web Ajuntament de Palafrugell