Jump to navigation
Dimecres 22 d'abril, 19:30h
Divendres 24 d'abril, 17h
Divendres 24 d'abril, 17:30h
Divendres 24 d'abril, 18h
Divendres 24 d'abril, 19h
Teatre 'Sempreviva. Una ficció administrativa', el primer espectacle de la companyia teatral Grop, de Torroella de Montgrí. Una sàtira letal sobre la burocràcia, que a la vegada qüestiona la vida que vivim, els nostres desitjos més íntims i el pes de l'herència familiar.
La Sempreviva és una jove aspirant a actriu que rep l’oportunitat de la seva vida: debutar en un gran teatre. Només un error administratiu la separa de fer-ho realitat. Enfront, s'hi troba l’Angustias, una funcionària cínica i malcarada, obsessionada, entre d'altres, per una peculiar natura morta penjada a la seva oficina. Tot i que l'Angustias no té ganes d'atendre-la, ben aviat ambdues descobriran que aquest error administratiu pot tenir unes conseqüències funestes i radicals per les seves vides.
En clau surrealista i esbojarrada, Sempreviva. Una ficció administrativa és una obra escrita pel torroellenc Daniel Casanovas, i dirigida per l'alacantina Glòria Sirvent, que posa al límit les veritats administratives i culturals, que sovint considerem naturals i inqüestionables.
10€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Direcció: Glòria Sirvent Autoria i ajudantia de direcció: Daniel Casanovas Repartiment: Susanna Bosch i Antonella Posso Escenografia: Ricard Martí Il·luminació i disseny de llums: Facundo Bein Assessorament dramatúrgic: Helena Tornero
Ajuntament de Santa Cristina d'Aro
Web Espai Ridaura Web Ajuntament de Santa Cristina d'Aro