'Bombolles de paper'

'Bombolles de paper' és una peça-taller de dansa creat per acostar la dansa a nous públics, on els protagonistes et convidaran a través de la dansa a participar en el seu món imaginari.
L’espectacle explica la història d’un personatge (en Roger) que vol fer bombolles amb la seva trompeta. Durant l’espectacle podrem veure com entra en el món de les bombolles i com Bumbú, la fada de Bombalia, l’ajudarà a aconseguir fer bombolles. Una peça de 30 minuts que ens introdueix a un món de fantasia a través de la dansa, la música en directe i la interacció multimèdia a temps real, que continua amb un taller de dansa familiar de 40 minuts aproximadament. L'objectiu del taller-espectacle és trencar el prejudicis, bloquejos i vergonyes, i apropar la dansa a tots el públics.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.