Jump to navigation
Del 24 de gener al 4 de febrer
Dijous 5 de febrer, 19:00h
Dijous 5 de febrer, 20:30h
Divendres 6 de febrer, 20:00h
Dissabte 7 de febrer, 17:00h
Diumenge 8 de febrer, 18:00h
Del 25 d’octubre al 8 de febrer (2026)
El 30 de maig s'inaugura al Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, a la Sala Baix Ter, l'exposició 'Les dones imaginàries' de Duaita Prats, que fusiona la natura i l'essència femenina a través de l'escultura i el foto art. La proposta és la particular manera de l'autora de recordar-nos, emprant la simbologia de les dones d'aigua, els orígens silvestres que rauen a l'inconscient de cadascun de nosaltres, una intenció sovint present als seus treballs.
Duaita Prats (Tau) escull les aloges per parlar en silenci de feminitat, de misteri i d'arrels ancestrals, transfigurant aquests éssers mítics en La dona òliba, L'elegant Dona gla, Lluna nova-Lluna núvia... Una mostra on es recull la particular manera de l'autora de recordar-nos a través de l'escultura i la fotografia, el cor silvestre que batega en cadascun de nosaltres.
Durant la inauguració es presentarà el curtmetratge, 'Aigua, Fang, Saba, Sang', que signa la mateixa creadora, i es comptarà amb l'actuació musical de Monique van der Kolk (veu) i Jordi Prats (guitarra acústica), interpretant temes del grup HARVEST.