37a Setmana gastronòmica de Girona, 2017

La Setmana Gastronòmica de Girona, és la mostra culinària més antiga de tot Catalunya. Un any més vol promoure la cuina local i de les comarques gironines oferint menús gastronòmics especials. Mantenint la voluntat de promocionar i donar a conèixer les tendències gastronòmiques i les noves corrents culinàries dels nostres xefs, recull un tast de les especialitats i les delícies de cada restaurant amb una mateixa finalitat: col•locar la gastronomia i el talent de la cuina gironina al punt de mira del públic.
Més informació
www.gironahostaleria.com/ca/setmana-gastronomica-2017