Jump to navigation
Del 2 de febrer al 2 de març
Dies 4, 5 i 6 de març
Dissabte 7 de març
Del 20 de febrer al 14 de març
Del 16 de febrer al 16 de març
Dies 14, 15 i 16 de març
Del 21 de gener al 18 de març
Divendres 20 de març, 19h
Cicle de conferències 'Tornar a mirar', una nova aproximació polièdrica a la pintura a través de 12 sessions dedicades als grans artistes del Renaixement i del Barroc europeu (Giotto di Bondone, Piero della Francesca, Botticelli, Leonardo da Vinci, Michelangelo Buonarroti, Rafael Sanzio, Tiziano Vecellio, Jaopo Robusti Tintoretto, Paolo Veronese, Hyeronimus Bosch, Albrecht Dürer i Peter Paul Rubens). A càrrec del Dr. Juan Francisco Campo Echevarria.
'Tornar a mirar' és un exercici d'introspecció i de redescoberta de la pintura d'aquests grans creadors a través dels camins entrecreuats de la història de l'art, la literatura, l'estètica, la periegètica, la iconografia o el cinema.
Dijous, 1 de febrer: Giotto di Bondone Dijous, 8 de febrer: Piero della Francesca Dijous, 15 de març: Tiziano Vecellio Dijous, 5 d’abril: Jacopo Robusti Tintoretto Dijous, 12 d’abril: Paolo Veronese Dijous, 19 d’abril: Hieronymus Bosch Dijous, 3 de maig: Albrecht Dürer Dijous, 10 de maig: Peter Paul Rubens
Entrada lliure, reserva prèvia
Càtedra Dr. Bofill de la Universitat de Girona
Web Càtedra de Ciències i Humanitats Dr. Bofill (Universitat de Girona)