Jump to navigation
Dimecres 4 de març, 18h
Dijous 5 de març, 19h
Divendres 6 de març, 18h
Divendres 6 de març, 19h
Divendres 6 de març, 20h
En el marc del Festival de la Veu de Banyoles (a)phònica, la companyia Illuminati presenta una paròdia de música i teatre dels mítics concerts dels Tres Tenors.
Des del respecte i l’admiració, ridiculitzen el món de l’òpera, la solemnitat dels concerts de música clàssica i l’excentricitat de certs cantants lírics. Tot plegat, amb una combinació de melodies conegudes (sarsueles, boleros, àries, èxits de Broadway...) i l’humor visual més esbojarrat.
10€ | 13€ (Compra l'entrada aquí)
Ezequiel Casamada, Miquel Cobos i Albert Mora: intèrprets Dani Garcia: piano Miquel Cobos i Ezequiel Casamada: idea original Toni Sans, Albert Mora, Ezequiel Casamada i Miquel Cobos: dramatúrgia Toni Sans: direcció escènica Daniel Garcia, Adrià Aguilera, Albert Mora, Ezequiel Casamada i Miquel Cobos: direcció musical Daniel Gener: disseny d’il·luminació Egos Teatre i Cia Illuminati: vestuari i escenografia
Ajuntament de Banyoles i Cultura Banyoles
Web (a)phònica Facebook Illuminati 'Tenors' Web Ajuntament de Banyoles-Cultura Banyoles