Un malentès tot és

Espectacle 'Un malentès tot és', a càrrec de la comanyia Ja Cobrarem, una obra trepidant des del primer moment fins al final.
Tres homes acabats de divorciar se’n van a viure junts, agrupant així recursos logístics (neteja, consums, etc.).
Dues minyones amb les seves filles ho embolicaran tot amb l’arribada dels manolos'.
Gratuït amb invitació
Guió i direcció: Quim Córdoba.
Actors: Quim Córdoba, Toni López, Ramon Valls, Fina Córdoba, Alicia Serrano, Francesc Lloveras, Juanjo Sancho, Cristina Relat i Pep Alsina.
Amb el debut teatral de: Eli Parés, Raquel Serrano, Pepu Marquès, Francesc Planas i Emilio Martínez.
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.