Jump to navigation
Divendres 8 de maig, 20h
Dissabte 9 de maig, 20h
Diumenge 10 de maig, 18:30h
Dies 9 i 10 de maig
Del 8 al 10 de maig
Dimecres 13 de maig, 18h
Divendres 15 de maig, 20h
Dissabte 16 de maig, 20h
Representació teatral de l'obra 'Els dies que vindran', dirigida per Cristina Cervià, a partir de textos de Txèhov, i interpretada per La Sueca.
Dissabte 10 de març: 21:00h Diumenge 11 de març: 18:00h
Una mirada contemporània, reivindicativa i genuïna sobre els arquetips femenins txekhovians. Després de Shakespeare, Txekhov és l'autor que ha entès millor l'ànima humana. Cristina Cervià i La Sueca es nodreixen del seu univers insondable per fixar-se en una de les constants del mestre rus: l'esperanca en alguna cosa millor que ha d'arribar a la nostra existència, encara que aquest anhel sigui un miratge, una utopia que mai podrem assolir del tot.
14€ (comprar entrada)
Intèrprets: Clara Garcés, Mireia Vallès i Lavínia Vila. Creació: La Sueca, a partir de Txèkhov. Direcció: Cristina Cervià.
Web Sala La Planeta