Jump to navigation
Dissabte 10 de gener, 20h
Del 25 de desembre a l'11 de gener
Diumenge 11 de gener, 18h
Del 26 de desembre a l'11 de gener
Del 13 de desembre a l'11 de gener
Dies 10 i 11 de gener
Del 17 de desembre a l’11 de gener
Del 20 de desembre a l'11 de gener
Espectacle Peccatum, a càrrec de la companyia Produccions de Ferro, un espectacle rodó, alegre, festiu i enginyós que destapa els dobles sentits de les rondalles populars mallorquines.
'Això era i no era... Bon viatge faça la cadernera'. Així comencen algunes de les rondalles que s'explicaven antigament en família, en rotllana, tal i com Toni Gomila i Catalina Florit posen en escena a 'Peccatum'.
'Peccatum' recull un seguit de textos de Mossèn Alcover qui, mai s'hagués imaginat que es poguessin compilar sota aquest títol, ja que el propi mossèn havia assegurat que 'dins meu Aplech no hi ha l'element pornogràfich que tant abunda dins totes les literatures populars'.
Des d'un punt de vista molt particular, Toni Gomila torna als orígens de la tradició oral de Mallorca i revisa les rondalles populars de Mn. Alcover (mantenint-ne els mots originals) amb una mirada que arrenca somriures i rialles, i fins i tot fa enrogir algunes galtes.
Els dos actors en escena fan un treball esplèndid amb un desplegament interpretatiu en el qual es transvesteixen sense vestits, desdoblen personatges i tot plegat amb un virtuosisme en l'expressió corporal que deixa bocabadat.
Durada: 50 minuts
12€ | Compra l'entrada aquí (enllaç)
Web Teatre de la Costa Brava Sud Web Companyia Produccions de Ferro