Jump to navigation
Diumenge 19 d'abril, 11:30h
Duimenge 19 d'abril, 10:30h
Diumenge 19 d'abril, 17:30h
Divendres 24 d'abril, 18h
Dissabte 25 d'abril, 18h
Diumenge 26 d'abril, 12h
Dies 25 i 26 d'abril, 11h
Del 17 al 26 d'abril
Tornen a Banyoles Ses Majestats, els Reis Mags d’Orient. Primer es durà a terme l’ambaixada on el Patge Reial recollirà les cartes. A la tarda, els asistents podran gaudir d’una xocolata calenta mentre contemplen l’arribada de tota la comitiva reial: músics i cossos de ball; tamponers, caramel·lers i polsim; les banderes, els dracs i les màscares.
Recorregut: Inici a l’estany (sortida de rem i Travessia), passeig Darder, Carrer Barca, Carrer Estany, plaça de les Rodes, Carrer Jacint Verdaguer, Carrer Porta dels Turers, plaça Major, Carrer Àngel Guimerà, passeig Indústria i final davant l’Ajuntament.
10:00h | Claustre del Monestir de Sant Esteve: Ambaixada Reial 17:30h | Estany de Banyoles (sortida de rem i Travessia): Xocolatada i Arribada de la Comitiva Reial 18:00h | Estany de Banyoles (sortida de rem i Travessia): Presentació del Reis i inici de la Cavalcada
Gratuït
Ajuntament de Banyoles
Web Ajuntament de Banyoles Facebook Ajuntament de Banyoles