Jump to navigation
Primera edició del monar'T, festival anual de Murals i d'Art Urbà als barris de Santa Eugènia de Ter i de Can Gibert del Pla, amb un caràcter 100% social i de temàtica multicultural.
Durant una setmana, els artistes (un 20% locals, un 20% autonòmics, un 20% nacionals, un 20% internacionals i un 20% projectes socials), conviuran i coneixeran els barris, de la mà dels veïns i veïnes, fent-hi fins a 15 intervencions artístiques.
Durant el cap de setmana, monar'T fondrà art, música en viu, tallers, ... que visibilitzaran la riquesa de les diferents cultures que conviuen en aquests dos barris, amb una programació d'activitats i un atractiu artístic, cultural i lúdic per la gent que no ha visitat mai els barris.
El monar’T neix com una iniciativa comunitària, cercant la implicació de tothom, tant a nivell associatiu, d’entitats veïnals, socials i culturals, de serveis i d’administracions, com a nivell individual, d’artistes i veïns implicats.
monar'T
Web Festival monar'T Facebook Festival monar'T
Diumenge 21 de febrer, 11:30h
Diumenge 21 de febrer, 18h
Mes de gener
Dissabte 6 de febrer, 18h
Del 20 de novembre al 31 de gener
Diumenge 31 de gener, 17h
Diumenge 21 de març, 18h
Del 22 al 29 de gener