Espectacle de dansa 'Aigua brollant d'una pedra negra', de la balladora Sònia Sánchez i el pianista Agustí Fernández


Del 21 al 23 de maig
En el marc del festival DesembrEnDansa, espectacle de dansa 'Aigua brollant d'una pedra negra', la continuïtat del treball creatiu de la balladora Sònia Sánchez i la trobada amb la genialitat del pianista Agustí Fernández.
En aquest espectacle se sotmet la creació a la longevitat, donant-li el temps que necessita per ser i així donar-li relleu i autenticitat en cada posada en escena.
Els pactes entre aquests artistes, la improvisació, l'esquema i la consciència fan d'aquesta obra una peça viva, lliure d'existir, envoltada de sons naturals amb aigua brollant d'una pedra negra, o en el silenci sepulcral d'un teatre, fosc i brillant.
14€ taquilla | 12€ anticipada | 4€ Alumnes EMDC
Comprar entrada aquí (enllaç)
Ajuntament de Celrà, Teatre L’Ateneu de Celrà, Escola Municipal de Dansa de Celrà i L'Animal a l'Esquena
Diputació de Girona i Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Web Ajuntament de Celrà
Facebook Teatre l'Ateneu Celrà
Facebook L'animal a l'esquena
Web Sònia Sánchez