Jump to navigation
Divendres 1 de maig, 10:30h
Del 15 de març a l’1 de maig
Del 15 de març a l'1 de maig
Divendres 1 de maig, 19h
Divendres 8 de maig, 20h
Diumenge 10 de maig, 18:30h
Dies 9 i 10 de maig
Dissabte 16 de maig, 20h
En el marc del festival Temporada Alta, espectacle 'FAM' a càrrec de Les Impuxibles, a fusió artística d’una pianista i una ballarina, la Clara i l’Ariadna Peya; germanes, creadores i intèrprets. En aquest espectacle música, paraules, moviment i imatges per alliberar el cos de la pressió social: la imperfecció és bellesa.
Les Impuxibles conceben el seu treball com un vehicle per fer sortir a la llum tot allò que en un escenari no es veu mai. Pot ser la violència sexual ('Aüc'), el patiment mental ('Suite TOC núm. 6') o, ara, amb 'FAM', la pressió social sobre el cos, sobretot el de les dones. Com sempre, el seu discurs és poc convencional: on els altres veuen un problema, elles veuen una resposta revolucionària.
La gana apareix a 'FAM' com a motor de vida, com a desig i instint. Fidels al seu caràcter multidisciplinari, aquest work in progress de l’espectacle que es podrà veure l’any vinent torna a barrejar música, moviment i paraula, i ara també la imatge.
15€ | Comrpar entrada aquí (enllaç)
Autoria: Les Impuxibles, Judit Colomer i María Velasco Direcció: Ariadna Peya i Clara Peya Text: María Velasco Composició i interpretació musical: Clara Peya Coreografia: Ariadna Peya Intèrprets: Helena Gispert, Joana Gomila, Ariadna Peya, Clara Peya i Kathy Sey
Web Temporada Alta Web Les Impuxibles