Espectacles
,
2020
Dilluns 12 d'octubre, 18h
Teatre Municipal

Teatre 'La gioia'

En el marc de la 29a edició de Temporada Alta, teatre 'La gioia' de Pippo Delbono, un dels artistes italians amb un univers creatiu més personal. Amb l’estètica i la màgia del circ ha creat un espectacle dedicat a la joia, un sentiment encara més profund que l’alegria.

Un muntatge per tornar als orígens del seu teatre, per explicar la història de la seva companyia, i un homenatge a un dels seus intèrprets més carismàtics: Bobò, sordmut, analfabet i protagonista de les seves produccions durant més de 20 anys, fins al seu decés recent.

Preu: 

36, 25 o 10€ | Comprar entrada aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Creació i direcció: Pippo Delbono.
Repartiment: Dolly Albertin, Gianluca Ballarè, Margherita Clemente, Pippo Delbono, Ilaria Distante, Simone Goggiano, Mario Intruglio, Gianni Parenti, Pepe Robledo, Grazia Spinella i la veu de Bobò.
Música: Pippo Delbono, Antoine Bataille, Nicola Toscano i diversos artistes.

Més informació: