Jump to navigation
Del 4 al 8 de febrer
Del 6 al 8 de febrer
Dimecres 11 de febrer, 19:30h
Dijous 12 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 17h
Divendres 13 de febrer, 17:15h
Divendres 13 de febrer, 19h
Divendres 13 de febrer, 20h
En el marc del festival Temporada Alta, teatre 'M'hauríeu de pagar' de Jordi Prat i Coll, un dels autors i directors catalans més connectats amb les sensibilitats dramàtiques contemporànies. Aquesta és una obra que presenta tres monòlegs que parlen de la soledat. Les connexions entre les seves revelacions i els tres personatges són tan lliures com la mateixa escriptura dramàtica d'aquest text.
Paraules per fugir. Un impuls per parlar d’art, infantesa, records, sexe, desplaçaments, educació familiar, individualismes, fe..., de tot allò que no entenem, de veritats, de fragilitats i d’allò que és ser un ésser humà: carn.
18€ | Comrpar entrada aquí (enllaç) (Entrades exhaurides)
Autoria i direcció: Jordi Prat i Coll Intèrprets: Àurea Márquez, Albert Pérez i Francesc Cuéllar / Carles Roig Espai escènic i vestuari: Atrium Produccions Il·luminació: Mattia Russo Producció: Atrium Produccions amb Temporada Alta 2020
Web Sala La Planeta