Sortida Passegem per Fitor, Bolets Comestibles

Activitat Passegem per Fitor, que proposa una passejada per la zona de Fitor per per conèixer els bolets de les Gavarres.
De la mà d'un micòleg de l'Associació Micològic Joaquim Codina, els i les participants aprendran a identificar els bolets, com collir-los i com conservar-los. També explicarà curiositats i trencarà falsos mites sobre els bolets que han causat episodis d'intoxicació.
Punt de trobada: Església de Fitor
Activitat gratuïta, amb aforament limitat.
Cal fer reserva prèvia aquí (enllaç)
Aquesta web utilitza les cookies _ga/_utm propietat de Google Analytics, persistents durant 2 anys, per habilitar la funció de control de visites úniques amb la finalitat de facilitar-li la navegació pel lloc web. Si continua navegant considerem que està d'acord amb el seu ús. Podrà revocar el consentiment i obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.