Jump to navigation
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Divendres 10 d'abril, 19h
Del 14 de gener al 10 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 17:30h
Diumenge 12 d'abril, 18h
En el marc del 18è Solfejant, concert d'en Pau Riba i l’Orchestra Fireluche, amb 'Ataràxia', on proposen un vol estratosfèric sense deixar d’estar arrelats a la terra ferma.
L'univers de pianets de joguina, da ruans, orgues Casio, melòdiques, serres musicals, trastos, flautes, guitarretes, violins i bateries de pots i llaunes de l'Orchestra Fireluche es combinen, fidels a la seva infatigable curiositat, amb la veu i els textos onírics, esquitxats de jocs de paraules i a la vegada familiarment propers d'en Pau Riba, un artista a qui sembla que els anys no facin res més que esmolar-li l'enginy i la creativitat.
Un disc i un espectacle parits frec a frec entre l'Orchestra i en Pau, entre en Pau i l'Orchestra, un treball sorprenent i reconeixible alhora, una proposta per assaborir amb calma, una petita joia per descobrir.
8€ entrada general | 35€ abonament Solfejant Els menors de 14 anys acompanyats, tenen l'entrada gratuïta (cal sol·licitar-la)
> Compra entrades aquí (enllaç)
Ajuntament de Cassà de la Selva
Diputació de Girona i Generalitat de Catalunya
Web Orchestra Fireluche Web Pau Riba Web Cassà Cultura Web Ajuntament de Cassà Facebook Ajuntament de Cassà