Movin' Wes, grup de jazz


Del 19 de març al 27 de juny
Concert dels Movin Wes, banda ja consolidada com un referent en el format de Hammond-guitarra-bateria, amb una carrera que suma més de deu anys, dos enregistraments, i desenes de concerts.
En aquesta ocasió s'uneixen a la secció de vent The Sidewinders, ampliant la formació a sextet i donant un tomb cap al costat més funk i Groove del seu repertori.
12€ | Comprar entrada aquí (enllaç)
Movin' Wes
Txema Riera: orgue Hammond B3
Ramon Prats: bateria
Cesc Adroher: guitarra
The Sidewinders
Adrià Bauzó: saxo tenor
Joan Mar Sauqué: trompeta
Pablo Martín: trombó
Web Sala La Planeta