Jump to navigation
Dimecres 25 de març, 19:30h
Dimecres 25 de març, 19h
Dijous 26 de març, 19h
Dijous 26 de març, 19:30h
Divendres 27 de març, 17:30h
Divendres 27 de març, 18h
En el marc de la 6a edició del DesembrEnDansa, 'Aperitivo' de la companyia Los Informalls, un espectacle que és una petita presentació de l'univers de Luis García i Pere Joseph. Dos tipus seriosos, ordenats i molt disciplinats que s'uneixen per a presentar la seva manera d'entendre el món, l'art i la seva actitud davant la vida. Una vida plena de contradiccions, ironia i humor.
Una proposta atrevida que es duu a terme a través del joc, el moviment, la veu, el poder del riure i el ridícul on l'error juga un paper fonamental com eina que trenca amb el que s'estableix i obre una bretxa on sorgeix la vida i l'art.
La pregunta que es plantegen és: Com podem ser sense actuar i actuar sent? Quins són els canals pels quals podem alliberar-nos del judici i ser nosaltres mateixos? On radica l'important de la nostra existència?
Aperitivo' és una adaptació de la seva peça llarga i plat principal 'Entranyes amb patates' on el repte consisteix a retirar les capes de pell, una a una, fins a arribar a les entranyes de ser lloc en el qual els límits de la nostra identitat es desdobleguen.
Gratuït.
Àrea de Cultura de l'Ajuntament de Celrà
Escola Municipal de Dansa de Celrà i L'Animal a l'Esquena
Web Los Informalls Web Celrà Cultura