Jump to navigation
Divendres 30 de gener
Del 9 al 31 de gener
Del 26 al 31 de gener
Dissabte 31 de gener
Diumenge 1 de febrer
Del 16 de gener a l'1 de febrer
Del 30 de gener a l'1 de febrer
Banyoles celebrarà una revetlla de Sant Joan itinerant que portarà el foc i la música pels diferents barris de la ciutat. La iniciativa inclourà també un sopar pícnic popular i un concert a la zona de Barraques.
Després que l’any passat la revetlla de Sant Joan ja s’hagués de modificar per la pandèmia, aquest any es repetirà part del format itinerant de la celebració amb una bicicletada popular que portarà música i foc als barris.
Itinerari: 18:30h | Plaça de Xesco Boix, barri de Sant Pere 19:00h | Plaça de la Pau, barri de La Farga 19:15h | Plaça dels Til·lers, barri de Can Puig 19:30h | Plaça Mare de Déu del Mont, barri de Canaleta 19:45h | Plaça del Canigó, barri de Mas Palau 20:00h | Plaça Catalunya, barri de la Vila Olímpica 20:15h | Plaça de les Rodes
20:30h | Ajuntament: Rebuda institucional de la Flama del Canigó 21:30h | Recinte de barraques: Arribada de la revetlla itinerant, sopar popular, concert, espectacle de foc i encesa de la foguera de Sant Joan
Gàrgoles de Foc
Ajuntament de Banyoles
Web Ajuntament de Banyoles