Jump to navigation
Dijous 29 de gener, 19h
Del 23 al 30 de gener
Del 18 al 20 de febrer
Divendres 20 de febrer, 19h
Del 16 de febrer al 16 de març
Dies 14, 15 i 16 de març
Del 21 de gener al 18 de març
Divendres 20 de març, 19h
Taula rodona 'Salut mental i mitjans de comunicació: enemics íntims?', on es parlarà de l'estigma de les malalties mentals als mitjans de comunicació.
L'acte comptarà amb la participació del periodista col·legiat Òscar Pinilla, la psiquiatra Marifé Martín (cap del sector de salut mental del Gironès i del Pla de l'Estany de l'IAS), i una persona d'ABIgirona. L'acte serà conduït i moderat per Josep Soler.
S'estima que el 25% de la població patirà algun problema de salut mental al llarg de la seva vida. De fet, tothom té alguna persona al seu entorn amb una patologia mental. Els mitjans de comunicació tant poden ser una eina per ajudar a normalitzar els transtorns mentals i a combatre estereotipis com un instrument que creï desconfiança cap a les persones afectades, fent créixer la seva estigmatització.
Des de l'ABIgirona lluiten contra la discriminació del col·lectiu, però són conscients que informar sobre aquestes patologies és delicat. Aquesta ha estat la raó que els ha impulsat a organitzar la taula rodona: per reflexionar sobre com es donen les informacions, per plantejar eines de millora i per conèixer tots els punts de vista.
Gratuït amb aforament limitat
Cal fer inscripció prèvia al correu abigirona@gmail.com, o bé clicant aquí (enllaç).
Associació de Bipolars de Girona
Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes i Casa de Cultura de Girona
Web Associació de Bipolars de Girona Web Demarcació de Girona del Col·legi de Periodistes Web Casa de Cultura de Girona