Música
,
2022
Dissabte 25 de juny, 17:30h
Claustre del Monestir de Sant Esteve

Concert de Maria Jaume

Ei! Aquest esdeveniment ja ha passat. Et proposem:

En el marc de la de l'(a)phònica, el Festival de la Veu de Banyoles, concert de Maria Jaume, on presenta el seu segon disc, 'Voltes i voltes' (Bankrobber, 2022). Un pas endavant, més pop i més lluminós, que el distingeix de la introspecció de l'aclamat àlbum de debut, 'Fins a maig no revisc' (Bankrobber, 2020), destacat entre els millors de l'any segons la premsa especialitzada i amb el qual va oferir més de 70 concerts arreu del territori.

Nascuda a Mallorca i establerta a Barcelona, Maria Jaume és un dels talents que emergeix amb força en l'escena actual. Amb un estil propi, estén un pont entre les grans cantautores de l'indie i la cançó mediterrània. La seva veu vellutada acarona unes lletres tan properes com àcides, en què experiència i ficció s'alternen a parts iguals.

Un feliç desequilibri on les tristeses es combaten amb ironia i cada llum es contraposa amb l'ombra corresponent. Dues cares que conflueixen sempre en un desenllaç ple de bellesa.

Preu: 

 

8€ anticipada | 11€ taquilla
Comrpar entrada aquí (enllaç)

Fitxa tècnica: 

Maria Jaume: veu i guitarra acústica
Lluís Cabot: baix elèctric
Joan Vallbona: guitarra elèctrica
Joan Torné: bateria

Organitza: 

Ajuntament de Banyoles i Cultura Banyoles

Més informació: 

Web (a)phònica
Facebook Maria Jaume

Leaflet | © OpenStreetMap contributors CC-BY-SA,
  • imatge de control 1per1