Jump to navigation
Dissabte 4 d'abril, 20:30h
Del 14 de març al 5 d'abril
Del 3 al 7 d'abril
Divendres 10 d'abril, 19h
Del 14 de gener al 10 d'abril
Dissabte 11 d'abril, 17:30h
Diumenge 12 d'abril, 18h
Concert de MuOM, grup vocal especialitzat en el cant d'harmònics, unes tècniques vocals provinent del centre d'Àsia (Mongolia, Siberia) que permeten que cada cantant pugui produir dos sons al mateix temps (difonia), i l'únic grup vocal d'aquest estil al mon que combina els cants difònics del centre d'Àsia i el cant d'harmònics occidental, i que crea polifonies amb els harmònics.
La música de MuOM s'inspira tant en les corrents contemporànies del minimalisme i l'espectralisme, com també en les polifonies corals antigues i les músiques ancentrals de diferents cultures. Per això, podem dir que és transcultural i atemporal, d'arrel i alhora avantguardista.
El resultat musical és la creació de paisatges sonors mitjançant polifonies lentes i sostingudes i la superposició dels seus harmònics.
16€ anticipada | 20€ taquilla Comprar entrada aquí (enllaç)
Web MuOm